آیا ممکن است برای تعمیر کلیه های آسیب دیده در بیماری های کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا ممکن است برای تعمیر کلیه های آسیب دیده در بیماری های کلیه

آیا ممکن است برای تعمیر کلیه های آسیب دیده در بیماری های کلیوی؟ مشخص شده است که، در گذشته، بیماری های کلیوی را نمی توان کاملا درمان، به طوری که راه اثر برای درمان بیماری کلیه است برای از بین بردن کسانی که علائم و محافظت از کلیه ها باقی مانده از آسیب بیشتر. اما در حال حاضر روز، کسانی که کلیه های آسیب دیده را می توان به برخی خاصی تعمیر قبل از آن به نکروز می رود کاملا.
آیا دیالیز برای تعمیر کلیه های آسیب دیده باشه؟
به عنوان یک دکتر، ما فقط می خواهید برای بهبود وضعیت جسمی خود را بدون همودیالیز. از آنجا که همودیالیز فقط یک روش برای جایگزینی کلیه به سم روشن است. اما می توانید هر بیماری درمان نمی کنند. اگر شما یک بار انجام دیالیز زمان، شما را بر روی آن در تمام زندگی خود را تکیه می کنند. طب گیاهی چینی ما این است که که به عنوان Osmotherapy پزشکی میکرو چینی پزشکی شناخته شده را می سم روشن است و به یک محیط خوب برای استفاده از سلول های بنیادی ما به ترمیم سلول های آسیب دیده خود را کلیوی. نتیجه دستیابی به یک هدف از درمان بیماری کلیوی خود را.
میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان با نام تجاری جدید است که در داروهای سنتی چینی گیاهی با قدمت هزاران سال پیش بر اساس است. این کاملا ترکیبی از اسانس از داروهای گیاهی و تجهیزات پزشکی مدرن و تکنولوژی با هم به بهبود اثر بخشی دارو قابل ملاحظه ای. این یک درمان خارجی، که در آن دارو را درهم شکست را می توان به ضایعات کلیوی نفوذ به طور مستقیم و کارآمد است.
با کمک این درمان، بیمار با آسیب خفیف کلیوی می تواند یک شانس زندگی مانند یک فرد عادی. برای کسانی که بیمار با آسیب های جدی کلیوی نیز می تواند یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز یا پیوند کلیه زندگی می کنند.
اگر می خواهید بیشتر بدانید در مورد میکرو چینی پزشکی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام را ترک کنید، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 30 مرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: